SARRERA

Kirola hezkuntza bide ote da? sartu zaitez blog honetan eta zuk zeuk erabaki.

Kirola bidez ikasi ahal diren balore batzuk aurkeztuko dizkizuet: aniztasuna, koooperatibismoa, irabaztea,

galtzera, euskal kultura...

Gainera, haurren gorputz garapenean oinarrizkoa da, eta energia aske ditzaten baliogarria da. Gogoratu:


MENS SANA IN CORPORE SANO

“NIK BAKARRIK DAKIT, EZER EZ DAKIDALA” SOCRATES
Protected by Copyscape Online Infringement Checker

2010/04/21

KIROL ARGITALPENAK ETA CALAMEO

ZER DA CALAMEO?

Calameo, argitalpenen eta dokumentuak online gordetzeko dohainiko zerbitzua da, beste batzuen antzekoa, Yudu edo Scribd, adibidez.
Calameon, gehienez 100MG-etako dokumentuak igo daitezke formatu desberdinak erabiliz; hala nola: PDF, excel, power point, word...
Dokumentuak era publikoan edo pribatuan gorde daitezke, eta aplikatu nahi dituzun autore eskubideen arabera aukera desberdinak daude.
Gainera, dokumentuen aurkezpenak pertsonalizatzeko eta politagoak jartzeko, hautapen desberdinak eskaintzen diren.
Halaber, bilatzaile bat eta dokumentu konpartituen direktorio bat opatzen dute, zeinen bidez, nabegatzailearen bertatik, esploratu eta dokumentuak irakurri daitezken.

NIRE ARGITALPENA

Hasteko, Messiren bizitzea deituriko argitalpena aukeratu dut. Bertan, futbolari ospetsu honen bizitzaren etapa batzuk kontatzen dira. Argitalpen hau hautatu dut, Messi haur askoren idoloa delako eta jokalari honekin liluratuta daudelako. Messik, nire ustez, kirolari ezin hobea da, umeekin eta UNICEF-ekin elkarlanean aritzen da, eta oso mutiko humila da, taldean pentsatzne duena bere norbanakotasuna alde batera utziz. Gainera, txikia zenean gaixotasun bat zeukan, hazteko arazoak eragiten zizkionak, horregatik, nire aburuz, gainditze istorio bat da bere bizitza. Umeei, inoiz ez amore emateko erakusten die, beragatik inork ezer ez ematen zuenean, aurrera atera zelako, eta gaur egun, futboleko izarrik handiena da.


Bestetik, orrialde honetan, kirolarekin zerikusia duten beste argitalpen batzuk ere badaude. Kirol arriskutsuei buruzkoa aurkitu dut, baina arazoak ematen dizkidanez, aipatu besterik ez dut egingo, baina calameon sartuz gero, azkar aurkituko duzue aipatutako argitalpena, euskara atalean.

No hay comentarios:

Publicar un comentario